Support-16x9.jpg

Tugi

Pakume kõikidele oma toodetele tehnilist tuge.

Tavalisel tööajal 8.00 - 17.00 (v.a lõuna) helistades on meie telefonitugi tasuta.
Kui vajate remondi- või tehnilise toe teenust kliendi juures kohapeal, palun küsige hinnapakkumist.
Kliendi juures osutatud remondi- või tehnilise toe teenus on alati tasuline ega sõltu sellest, kas tootele rakendub garantii või mitte. 
Tehnilist tuge puudutavates küsimustes palun võtke meiega ühendust aadressil support@scn.se või helistage meie kõnekeskuse numbril +46 (0)8-668 21 00.
Soovite lasta toodet remontida? Palun lugege läbi „tagastamise protseduur“.
Klõpsake siia, et laadida alla meie Teamviewer QuickSupport!
 
Toote tagastamise protseduur
Tagastusõigus 
Toodet tagastada sooviv ostja peab küsima selleks esmalt Sensor Control AB nõusolekut. E-post nõusoleku küsimiseks: claims@scn.se .
Pärast seda, kui Sensor Control AB on toote tagastuse kehtivate ostutingimuste alusel kinnitanud, saatke palun defektne toode aadressile:
 
Sensor Control Nordic AB
Truckvägen 16B
194 52 Upplands Väsby
Sweden
 
Toode saadetakse koos täidetud tagastuslehega tagasi ostja kulul ja riisikol. Tagastuslehe blanketi saamiseks palume pöörduda Sensor Nordic AB poole või laadida see alla meie kodulehelt. Me ei võta vastu tooteid, mis tagastatakse ilma tagastuslehe või Sensor Control Nordic AB eelneva nõusolekuta. 
 
Kui tootele kehtib garantii, siis tavaliselt see remonditakse ja saadetakse seejärel kliendile tagasi. Kui soovite asendustoodet, tuleb see võimalikult kiire tarne kindlustamiseks tellida tavalisel viisil. Kui tagastatud tootel ei ilmne defekte, tuleb teil tasuda toote kontrollimise eest teenustasu 80€ (+ KM). Kui tootele garantii ei kehti, saatke palun defektne toode koos täidetud tagastuslehega Sensor Control Nordic AB-le. Tagastus toimub kliendi kulul ja riisikol. Kui Sensor Control Nordic AB leiab, et defektset toodet saab remontida, informeeritakse klienti remondikuludest enne remonditööde alustamist. Kui toode tuleb saata hindamiseks Sensor Control Nordic AB koostööpartnerile, katab täiendavad kulud klient, sõltumata sellest, kas toode remonditakse või mitte.